onsdag 7. oktober 2009

Tirsdag - dagen for søvn?

Da jeg våknet tirsdag morgen, var det ikke mye liv i meg. Jeg sto opp, og spiste frokost sammen med Kjetil. Fant fort ut at jeg ikke orket å være med på jobb, måtte ha et par timer søvn. Så han dro på jobb, og jeg la meg til å sove litt igjen. Da var klokka rundt 08.
Kl 14 våknet igjen. Så i tillegg til de7 timene om natten, så puttet jeg på 6 til.

Jeg kom meg ut sånn i 15.30 tiden. Da tuslet jeg ned på Starbucks for en kopp kaffe. Hadde med meg boka mi, og jeg satt der og bare nøt "friheten". Tankene på at jeg ikke trenger stresse med noe, ikke har noe jeg skal rekke, ikke noe jeg MÅ gjøre. Det er deilig!
Så på folket som travet rundt på utsiden. De har det veldig travelt her nede. Løper nærmest avgårde. Hastverk i trafikken, hastverk til fots. Hele tiden!

Kjøpte meg litt lunsj og en kopp kaffe mocca! Det er sååå godt!!!
Kjetil kom hjem fra jobb, og vi skulle ut å myse litt!
Hotellet vi bor på har et tilhørende kjøpesenter som er i samme kjede. Det er kjøpesenter, kino, en haug av restauranter og hotel. Veldig greit - men også veldig dyrt! Fant vel ut at klær å sånne ting ligger på samme pris som hjemme i Norge. Det meste ligger på samme priser som hjemme i Norge.
Men vi klarte jo å bruke litt penger fordetom.

Blandt annet på en Ipod Nano til meg! Råååååsa selvsagt!
5 generasjon, så det er større skjerm og videokamera på den.



I løøøøøøøv it! Fikk med en sånn hardcase og beskyttelsesfilm til den. Så nå er den sååå fin atte!
Kjøpte også silikonetui til Kjetil's Ipod.
Og speilbeskyttelsesfilm til Iphonen min. Så nå har jeg alltid speil med meg.

Etterpå var det tid for middag.
Vi (les: jeg) fant ut at jeg hadde lyst på biff til middag! Så vi fant oss et steakhouse og tuslet inn. Det var en kul restaurant. Det var australsk preg over hele plassen!

Maten var knallgod! Hvitløksmarinert pepperbiff med salat, potet, glaserte hvitløk og wokgrønnsaker!
Fikk også her en deilig rødvin til "carmen" cabarnet sauvignon!

Etterpå var vi så mette at vi nærmest rullet hjem til hotellet...
Ikke en altfor spennende dag med masse opplevelser, men veldig avslappende og rolig!
Jeg tenker veldig mye på om Ellen har det fint. Savner henne masse, så etter leggetid i dag så måtte jeg bare ringe for å prate med henne. Ifølge hennes selv så hadde hun det ikke fint, hun bare kjedet seg, kjedeleka, kjeda seg sammen med kuene i fjøset. Kjeda seg med snøen - for hun hadde jo ingen votter, og det hadde ikke butikken heller.
Men det hørtes ut som at hun hadde det veldig fint, og det var godt å få si at jeg savnet henne og at jeg er glad i henne, og å få høre det i retur! Søte lille jenta mi!

Ingen kommentarer: