søndag 18. oktober 2009

Fredag 16.10.09 - siste dagen!

Valgte å bli med Kjetil på jobb i dag. Tomt for penger, orka ikke gå rundt over alt, og da er det greit å sitte på "kontoret" hans å strikke litt.

Ettermiddagen gikk med til mysing og titting rundt om kring. Kjetil fikk kjøpt seg et par billige sko.

Rundt kl 08 kom Mr. Kim å hentet oss, vi skulle ut å spise middag med han. Var på koreansk grill og koste oss. Veldig trivlig!

Ellers pratet jeg med Ellen - som overhodet ikke hadde tid til å prate med meg, og som var rimelig oppgitt over at jeg fremdeles var i Korea.

Meg: Nå skal vi snart gå å legge oss.
Ellen: Hvorfor det?
Meg: Fordi det er midt på natta her.
Ellen: Hvor er du, mamma?
Meg: Jeg er i Korea, på andre siden av jorden..
Ellen: Årh, fremdeles!?!? *oppgittistemmen*

Resten av kvelden gikk til kjærestekos.

1 kommentar:

Berit sa...

Takk for turen! Det har vært kjempe kjekt å få lov til å være med. Høres veldig interessant og spennende ut.