søndag 6. april 2008

Jakten på den perfekte bomullslue.

Det blir varmere i luften, og på dagtid i sol er det altfor varmt med ull lue for Ellen. Så i går startet jeg jakten på den perfekte bomullslue.

Cubus var første butikk ut. De hadde ingenting av bomullsluer til såpass store barn.
Kappahl og lindex hadde riktignok luer, men ingen som falt i smak hos meg.
HM hadde noen fæle luer som var stripete i kalde farger, eller i æsjerosa. DET kan vi jo ikke ha!
Røff og tøff hadde ikke fått inn noen vårluer enda.

Håndarbeidsbutikken derimot... De har mye artig garn. Så jeg fant noe stilig garn, og en enkel oppskrift og startet på en lue til Ellen.



Fargene passer perfekt til min lille pie. Klare og friske farger. Jeg er riktig fornøyd!

Faktisk så fornøyd at jeg skal vurdere en til i ensfarget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så søt lue. Skikkelig behagelige farger.