fredag 25. april 2008

15 tonn er borte fra skuldrene mine.

På onsdag var jeg på jobbintervju. Det gikk veldig bra! Vi var to stk om 1 stilling.
Idag kom telefonen jeg ventet på; jobben er min!
Nå er sommeren nesten sikret, det blir nok litt tøft i juni, men alt ordner seg for snille piker!
Starter med opplæring i uke 25, så er det jobbing i 5 uker og kanskje mer.
Jeg kjente 15 tonn forsvinne fra skuldrene mine, da økonomien blir rimelig trang når studielånet stopper i mai. Men nå blir det ordnings!
Det skal bli såååå deilig å få jobbe litt!!! Jeg GLEDER meg!

Ellen har også vært hos legen i dag. Hun har i løpet av vinteren fått en del tørre flekker på kroppen. Jeg fikk bekreftet mistanken min om atopisk eksem.
IKke så mye, men det kommer mer og mer. Så det var jo en liten nertur i min ellers så lykkelige dag. Men dette fikser vi så lett som ingenting. Vi tar våre forhåndsregler for dette.

5 kommentarer:

Klara sa...

Skjønner at det er lenge siden jeg har snakket med deg ja... Gratulerer med jobb! Det var kjempebra!
Det med eksemen til Ellen var jo ikke så bra da. Jeg hadde også det som liten, men vokste det av meg da.. Har jeg anbefalt Aderma? Dyrt, ja! Verdt vær krone. Tar eksemen jeg får av antibiotikaen nå. Selv når det er så ille at legene vil smøre på kortison krem. Kortison krem frabefaler jeg sterkt, prøvd det sååå mye og det blir bare verre.. USJ!
*klem*

Karen sa...

Frabefaler? Er det et nytt ord du har funnet opp? *ler*

ingen kortison på den jenta nei, Aderma hamstres når vi er i danmark (les: når mamma er i danmark)

Takktakk, jeg er happy. :)

frøken ij sa...

gratulerer med jobb! :) jeg venter også på svar ang jobb.. spennende. håper du får en fin 1. mai.

Anonym sa...

Gratulerer med jobb og trøsteklem til Ellen.
Kjipt vær vi har tiden.

Karen sa...

Takktakk!!! :)

NÅ er været bra!!!! :D