søndag 27. januar 2008

Barnefri!

Hva gjør man egentlig når man har barnefri? Ja, sånn bortsett fra å kjøre halvveis til Oslo et par ganger i løpet av helga! Tusen takk til Charlotte som ville glede meg med sitt selskap i en liten rød bil på fredag!
Men det er mye man kan finne på. Man kan sove lenge! Hvertfall helt til Klara ringte å vekka meg kl 11.30. Skulle bare høre om jeg ville hente henne på kaia mandagsmorgen kl 07. Vil og vil... Iogmed at jeg kjører hennes bil så har jeg ikke så mye valg. ;)

Men, lørdagsettermiddag så kjedet jeg meg fryktelig. Det var oppholdsvær i det rare været vi hadde - snø, regn, sol, skyer og blå himmel på en gang. Blir jo sliten bare av å se på det.

Jeg fant hvertfall ut at jeg skulle ta med meg kameraet mitt ut på tur. Det trengte å bli luftet. Men når jeg kom inn igjen så måtte jeg jo bare spørre meg selv, hvem finner på å gå på skogstur i skumringen.

Her følger da litt av resultatet fra turen min.




















1 kommentar:

Pyselotte sa...

Jo, bare hyggelig du!
Takk for maten ;)