søndag 16. desember 2007

421 km

Ja, det er vel sånn ca det jeg har kjørt i helga.

Tur-retur Mjøndalen + litt minikjøring inni Drammen.

GPS er en veldig fin oppfinnelse! Hvertfall dersom den hadde fortalt meg den riktige veien å kjøre og ikke omveier. Den oppførte seg meget pent på vei opp, men da jeg skulle finne fram i Drammen sentrum så begynte den å bølle.
DEn kunne jo f.eks fortalt meg at jeg skulle kjøre inni tunellen til venstre framfor å kjøre rett frem over tunellen.

Nei, kart og kompass er det som duger!

DVD-spiller til bil tror jeg er noe av det mest geniale som er oppfunnet.
Sett på mummitrollet og du har fred i hvertfall i 1 time, kun avbrutt av 2åringen som synger for full hals "mamamamama papapapapa mamamam papapapa maaaaaa"
Er man riktig så heldig så sovner barnet etter et par timer.

Kanskje ikke så veldig sikkert med dvdspiller, men genialt er det.

Og vindusviskerne fungerer best om man tar av beskyttelsestingen som sitter på gummien. Det fant man ut i Lillesand etter å ha forbannet seg over at vindusviskerne fremdeles ikke virka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det viktigste var jo at du tross alt fant frem der inni sentrum da... hehe