torsdag 8. oktober 2009

Dag 6 - klesvask og frisk bris!



Idag var dagen for klesvask. Og siden jeg har ferie så fikk min kjære samboer ta seg av den.



Her ser dere han sorterer tøyet, skriver på en lapp og putter i en pose...

På ettermiddagen får vi en kurv med tøyet ferdig brettet, strøket og sortert. ALT er strøket. Tilogmed trusene mine!

Sånn vil jeg gjerne ha tøyet levert resten av livet, Kjetil! *smilerpent*

I ettermiddag var vi ute å så på sjøen. Det blåser en frisk bris her nede i disse dager, og den fører med seg litt bølger. Vil tippe på en 4-5 meter høye bare... Fasinerende å se bølgene slå inn mot land på den måten!







Oh, vi så en rar edderkopp! Den lignet mest på en blanding av en sånn svæææær husedderkopp vi har hjemme og en veps. Kroppen var gul og sortstripete, og beina var store. *finbeskrivelse*
Finner heller ikke noe bilde av den på nett...

Det var litt problematisk å få tatt bilder, da vinden dro ganske kraftig i både meg og kamera...


Det ble kinesisk til middag, og jeg hadde på forhånd bestemt meg for at nå var det på tide å lære å spise med pinner. Knotet litt i starten, men så gikk det seg veldig til! :D Spiste faktisk hele måltidet med pinner!

Ingen kommentarer: