fredag 16. oktober 2009

Onsdag 14.10.09 - Byggmester bob, kan det fikses!?

Byggmester Bob, klart det kan! :D
Jeg følte meg som byggmester Bob på onsdag!
Var med Kjetil på jobb, og han hadde visst bestemt seg for at jeg skulle ut å titte på denne maskinen han leker seg med.

Riktig antrekk for anledningen fikk jeg også!
* Arbeidsbukse
* vernesko
* hjelm


Så var det bare å klatre opp. I begynnelsen var det hvertfall en trapp opp. Men opp dit vi skulle var det jo selvsagt bare en stige. Men vi kom oss opp på 10 meter. Ikke så galt når man bare ble vant til det!

Utsikten her opp er jo upåklagelig! Ser ut over hele havna! :D






Kjetil fikk jobba seg ferdig med de boksene som var der, og så skulle vi visst enda lenger opp. Må si jeg ble litt skeptisk da! Det var jo høyt opp dit! Men vi kom oss opp, og da var vi visst plutsleig 15 meter over bakken!

Da var det plutselig langt ned....

På kvelden tuslet vi rundt i gatene, var innom et fiske/grønnsaksmarked. Masse rare fisk, blekksprut, skjell osv osv osv. Ikke særlig fristende å tusle rundt der, det luktet ikke veldig godt. Men det så ut til at de lokale koste seg der de satt å spiste rå eller kokt/stekt fisk.

Vi var også innom E-Mart for å myse. Fikk kjøpt med oss litt derfra! :D
Prøvde oss også på en ny restaurant! Der hadde de sterk, men veldig god mat!

Ingen kommentarer: