tirsdag 13. mai 2008

Rydde, vaske, flytte!!! ARG!!!

Jeg HATER virkelig å rydde. Hvertfall når det er mitt eget rot jeg må rydde i!!!!

Siden vi skal flytte (hjem til mamma og pappa) så må ting pakkes, det må ryddes og kastes, og ikke minst... Det må vaskes. Det jeg ikke har tenkt på er jo at huseier selvsagt skal leie ut denne leiligheten her. Så da må jeg jo rydde og vaske i rotet som kommer pga flyttingen. Hvordan rydder man i rotet? Det er jo helt håpløst rotete her nå!?

Hvor kommer alle tingene fra?
Og hvorfor har Ellen så ufattelig mange leker?
Hvor mange kasser er det plass til i bilen min?

Når jeg blir stor så skal jeg ha det überryddig rundt meg! (dere som kjenner meg godt - IKKE LE!)

5 kommentarer:

Beate sa...

Lykke til med ryding, vasking og flytting.

Pyselotte sa...

Jeg bare må.... *ler*

Klara sa...

De sier det er tanken om teller...
Skulle gjerne ha hjulpet deg!

Anonym sa...

skal du flytte? kjekt å få se på alt en har da ;P for så å stue det bort igjen..haha

Anonym sa...

hilsen nina da...hehe..ingen hemlig beundrer altså... ;P synd