onsdag 28. mai 2008

Bok sisten!

Frøken Ij har tagget meg, og jeg tar selvsagt utfordringen på strak arm. (dog først etter et par dager)






Her er oppgaven!

Pick up the nearest book.Open on page 123.Find the fifth sentence.Post the next three sentences.Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Vel... Siden jeg holder på å flytte, så er det faktisk ikke så mange bøker igjen i leiligheten min, annet enn skolebøker. *ler* Så da falt valget på "regnskapsføring og økonomiarbeid" av Oddvar Torgersen.

...Det er ikke lovbestemt at konteringen skal stå på bilaget, men det er ofte praktisk at det gjør det. Konteringen skal være presis og riktig, slik at føringen av bilagene på datasystemet blir en rutinejobb. Det er også vanlig å føre opp mva-koder for avgiftsbehandlingen...

Det beste med at jeg ble med på dette, er at nå fant jeg jo faktisk det jeg satt i hele går kveld og letet etter. *ler* så da blir det ordnings på den oppgaven i kveld!
Jeg tagger Charlotte, Klara, Astrid og Melkesøl.

3 kommentarer:

Anonym sa...

*gjeesp* Jeg beundrer deg som orker å lese sånt. Bra du fant det du lette etter da. Litt av en tilfeldighet. :)
Jeg tar utfordringen din og jeg har funnet boka, men jeg må komme til side 123 først.

frøken ij sa...

så bra at jeg kunne "hjelpe" *fnis*

Monica Therese sa...

Hehe..denne taggen tok jeg også meg tid til =) Men nærmeste bok hos meg var en sleasy harlequin roman..haha..!! Vil si at din versjon fremstår hakket bedre ja!!