søndag 18. mai 2008

Gratulerer med gårsdagen!

Ja, 17.mai var i går, og ble feiret med brast og bram!



Jeg var uten barn, men sammen med gode venner, og jeg storkoste meg virkelig! Fra klokken 0745 til 1800 var bunaden på og vi var inne i sentrum og bare slappa av og koste oss med is og brus som hører til denne dagen. Vi så på livet og togene.



Men jeg sitter igjen med et par ting jeg lurer på.

Er 17.mai en sånn dag der man har lov til å kaste søppel ut over det hele. Har søppelkassene fått fri?

Det lå søppel og fløyt overalt!



Jaja, jeg hadde en fin dag, etter kl 18 så var bilen parkert og jeg fikk i meg litt øl! Det smakte godt! Charlotte og jeg satt hjemme hos mamma og pappa og pilsa, spiste litt og koste oss før Silje kom å hentet oss. BLe en tidlig kveld, men koselig var det! Våknet frisk og opplagt i dag!



Jeg fikk selvsagt bilde av gullungen som var hos faren sin denne helgen! Hun er så nydelig!!!!

Her står hun da hjemme hos pappa med en ballong (?) i hendene. Været var ikke det beste i Oslo, så det ble ikke utebilde.

Jeg tror nok hun har hatt en flott helg sammen med pappa og kjæresten hans! Hun pratet hvertfall mye om det i bilen hjem! :) Sånt varmer et mammahjerte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

17 .mai er barnas dag! Her i Oslo frøs vi oss igjennom barnetoget! Min datter på 12 år gikk og hadde en kommentar: det var kaldt...Ingen is ble fortært men pølse og varm sjokolade!
ellen

Karen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
frøken ij sa...

søt tulle! :) du er tagget i bloggen min. ha en fin uke :)