tirsdag 5. april 2011

Hvem sa det et enkelt å velge?

De som sier til meg at det er lett å velge innredning når man bygger hus kan aldri ha prøvd å gjøre det selv.

Husbyggingen vår sneiler seg fremover, og før første spade er i bakken har jeg begynt å tenke på de vinige tingene INNI huset. Og et av de punktene er kjøkkenet.
Kjøkkenet er for meg et av de viktigste plassene i hele huset. Det er der familien samles etter en lang dag ute av huset. Det er her jeg liker å sette meg ned med et glass vin mens Sambo lager mat til meg. :)
Kjøkkenet skal være funksjonelt, det skal passe til oss som skal bruke det, og det skal passe inn i huset vårt...

Vi vet ikke helt hva vi velger enda, men vi har nok av kataloger liggende som inspirasjon! :)

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lykke til!

rsgoldget sa...

Brundt will exchange finalizes associated with verse free of charge in case a person manages to lose or perhaps ruins it. For that reason, it is advisable regarding people who've not necessarily concluded Desire Mentor to eliminate their seal of passages when they are carried out with these.
.
Old School RS Gold

Old School Runescape Gold