søndag 23. november 2008

Ny bil!

Jeg har kjøpt meg ny bil! *gliserstort*

Har lenge tenkt på om ikke jeg må ha en bil som er litt sikrere enn hva swiften var. Swiften var en fin bil! *savne*
Min aller første bil!
Liten og rød, med automatgir. 3 dører.. Den har vært på mange turer! Den har vært på camping i stavanger, IKEA i oslo, og mange turer til Telemark. Fine lille bilen!




Jeg kjører ganske mye til Oslo/Telemark med Ellen når hun skal til faren. Det er en lang tur. Jeg måtte ha en sikrere bil. En som det hvertfall var kollisjonsputer i.

Jeg måtte også ha en bil der det var plass i bagasjerommet til dykkeutstyret mitt. Jeg hadde litt problemer med å ha med meg Ellen og dykkeutstyr på samme tur. *ler*
Kriteriene for bil (som ikke var så mange) sendte jeg over til en bekjent og det tok ca 2 min før han linket meg en bil. Vel, et par dager senere var vi oppe for å pøvekjøre, og jeg var forelsket! Var oppe dagen etterpå, og fikk se bilen i dagslys, og prøve den en gang til. Pappa måtte jo også prøve bilen!
Onsdag 19 nov, så ringte de og kunne fortelle at bilen var klar for henting! *lykkelig*
Her er herligheten min!




Vi har hatt vår første langtur sammen denne helga, og den er en drøm å kjøre! *gliser*

2 kommentarer:

david santos sa...

Nice car!
Have a nice weekend.

Pyselotte sa...

Du har blitt utfordret!
Se bloggen min for mer info. ;)