mandag 24. desember 2007

Julaften

Det er i dag!
Og jeg er frisk!

Vi har hatt en fin dag. Kost oss med "tre nøtter til Askepott", "reisen til julestjernen" og mye god mat.

Vi var hos foreldrene mine i dag. Spiste ribbe med tilbehør og riskrem til dessert. Skuffende dessert da det ikke er det vi vanligvis spiser julaften.

Vi har vært i kirken, og om jeg skal si det selv så synes jeg at Ellen oppførte seg eksemplarisk der.

Vi har gått rundt treet og åpnet pakker.
Ellen fikk masse mummistæsj og var helt i ekstase en liten stund. Selv er jeg godt fornøyd med mine gaver, mye nyttig som har kommet inn.
av foreldrene mine fikk jeg litt penger, egentlig ganske mye penger. Så jeg vurderer å spytte dem inn i digitalt speilreflekskamera. Jeg har siklet etter det lenge, men liksom aldri hatt råd til det. Har vel strengt talt ikke råd nå heller, men jeg har veldig lyst på det likevel. Så får gruble videre. Alternativt så kan jeg spare pengene og bruke dem på noe jeg virkelig trenger.

Om noen har tips til hva jeg trenger så er det bare å skrike ut, for akkurat nå trenger jeg bare speilreflekskamera. :p

Ha en fortsatt fin jul dere som leser her inne.

Ingen kommentarer: