lørdag 22. desember 2007

Jul?

Joda, den kommer uansett den.

Nå burde jo leiligheten i teorien være ferdig og klar til jul. Det burde ha vært ryddet og vasket, det burde lukte jul. Treet burde vært pyntet og pakkene burde vært pakket inn.

Men er noen av disse tingene gjort? NEI.

Hvorfor?
Jeg har blitt syk. Jeg bor omtrent på toalettet i disse dager. Og er jeg ikke der, så sover jeg. Spyr jeg? Neida, men uansett hva jeg gjør så renner ting gjennom meg. Og da er det ikke lett å pynte tre.

Magen vrenger seg om jeg går lenger enn 10 meter, den vrenger seg om jeg prøver å spise eller drikke og den vrenger seg hvertfall om jeg prøver å rydde.

Kanskje det er mer psykisk enn fysisk? Kanskje magen prøver å fortelle meg at vi skal droppe hele jula i år. Bare sove seg gjennom hele jula?

Nå skal jeg legge meg! God natt!

Ingen kommentarer: