mandag 26. april 2010

Sykkeljente!

Jeg har nå offisielt en liten sykkeljente.

Allerede i forrige uke så ble jeg møtt av ei syklende jente i barnehagen. Da på breie dekk, så vi ble enige om at vi skulle sykle på vanlig sykkel med støttehjul en stund til før vi tok de av.

Så når vi fant frem den vanlige sykkelen i dag, og prøvde med støttehjul, så la jeg merke til at de nesten ikke var nedi bakken. Da fant jeg ut at vi skulle prøve å stille dem høyere - noe som forøvrig ikke gikk på sykkelen. Jaja, da måtte vi jo bare prøve å ta dem helt av. Som sagt - så gjort. Ganske spent på hvordan Ellen ville reagere på det, om det ble hyl og skrik og bare baluba, eller om hun klarte seg.

Vel... De første 10 meterne hadde jeg en hånd på setet, resten av turen vår syklet hun helt aleine. Store, flinke jenta mi!!!! :D


4 kommentarer:

Unknown sa...

Såååå flink hun er!! :D

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så flink hun er...

Klara sa...

Ååå. Tårer i øynene jo. Hun blir så fort så stor altså. For ei fantastisk flott jente!!!

Anonym sa...

Super flot, men det har hun vel efter sin mor. :-)
Selv var du jo også rigtigt hurtig til at cykle alene (og stærkt)

Astrid (praktikant i 1990)