mandag 2. november 2009

Svineinfluensa

Akutt feber (over 38grader) med luftveissymptomer som hoste, vond hals eller
tung pust og allmennssymptom som sykdomsfølelse, kroppsverk, eller
hodepine. En del får også diare og oppkast.


*rekkeropphånda*
Jeg har hatt alt! Og dermed vært hjemme fra jobb i ei lita uke. Det er KJEDELIG!!! Nå er jeg heldigvis på bedringens vei, og håper jeg får gå på jobb på onsdag eller torsdag.

Heldigvis så er Ellen ikke smittet - det er jo nesten for godt til å være sant, da hun vanligvis pleier å ta til seg alt hun kan få av sykdom. Men nå krysser vi fingre og tær for at hun har gått klar!

Fordelen ved å være syk er jo her da. Jeg har vel minimalt med klesvask igjen. Leiligheten skinner, genseren jeg strikker er nesten ferdig, scrappesakene er i hus, symaskinen min(ja, jeg har kjøpt!!!!) skal forhåpentligvis få kjørt seg litt i disse dager.

Men først... Kaffe og strikking!

1 kommentar:

Karen sa...

Hehe, fantastisk :)
Lurer på om du har opplevd det der med glassøye?m For det var litt sykt og veldig morsomt :P