søndag 14. september 2008

Dykking!

I flere år så har jeg hatt lyst til å få oppleve livet under vann. Jeg har stilt lysten min med å snorkle rundt som en galning. Jeg fant fort ut at jeg trivdes med UNDER vann enn over. Men så har jeg aldri fått ut fingeren og meldt meg på kurs. Enten har jeg feiget ut eller så har ikke økonomien tillat å gå på kurs.
Men i sommer var det nok! Jeg bare gjorde det! Meldte meg på kurs! Og jeg er bitt av basillen!!!!

Det tok ikke lange tiden før jeg fant ut at jeg måtte ha eget utstyr. Så da brukte jeg x antall tusen på det! Og jeg tror virkelig det er en av de beste investeringer jeg noen gang har gjort! Dyrt ja! Men dritgøy! Jeg angrer ikke et sekund!


Her er Line og jeg før eksamensdykket vårt! Humøret er på topp til tross for litt nerver før vi skal uti alene. *skummelt* Sjekk fingrene! Vi har full kontroll på undervannsspråk! *ler*


Pust og pes! Men utstyret kom da på til slutt!
Vi sto på eksamen med glans, og har siden den gang hatt et par dykk sammen! Det siste hadde vi i dag! Desverre var det utrolig dårlig sikt, mudderbunn og lite å se på. Ikke så spennende for to ferskinger med mudderbunn. *ler*

Jeg har jo også drevet å fotografert litt på land, så fant vel ut at jeg må prøver meg under vann også. Men det er virkelig ikke så lett altså! Men med nytt undervannshus til kompaktkameraet så må man jo bare hive seg utpå! Det var dritvanskelig! Menmen, øvelse gjør mester! Jeg gir meg ikke enda!


Mye sjøsterner i sjøen.



En krabbe kom krypende.











Fotografen må til pers!
Og jeg har funnet ut at man kan bare gi opp og se bra ut på bilder iført dykkeutstyr. *ler*

1 kommentar:

Klara sa...

Synes du sa du ikke så noe som helst??? Ser da bilde av både sjøstjerne, fisk og krabber... *ler*

Kult! Gleder meg til bilder når du _ser_ noe på dine ferder. Ikke glem torsken til meg da...