onsdag 9. juli 2008

Min groteske lille datter.



Ellen satt stille og fredelig inne på rommet sitt å lekte her om dagen. Jeg hørte at hun lekte med serviset sitt. Etter en stund så fikk jeg beskjed om at det var mat og at jeg måtte komme å spise. Jeg ble ikke bare litt overrasket når jeg så hva måltidet bestod av.




Her sitter hun da, har laget mat og greier. Lagt det fint på tallerken, men bestikk og kopper og alt som trengs for å spise et riktig så godt måltid.




Men...
Hvis vi ser litt nærmere etter....


Hva er det egentlig hun serverer?
Lekehestene sine...


og en halvspist agurk...

1 kommentar:

Klara sa...

Hihi. Lille tulla altså. Hun kan likså godt lære først som sist at hest er ett nyttedyr, ikke bare kosedyr. Den gangen hun prøver å servere Turbo, da kan vi bli litt mer bekymret...
Han har forøvrig blit stooor den siste uka.